Terug

Blog - Samenwerken maakt service

Gepubliceerd op: 17 oktober 2019 - Geschreven door: Marieke

Het blijft bij veel winkels een struggle: gebruik maken van je garantie. Het wordt soms zo moeilijk mogelijk gemaakt. Met uitzondering van een aantal grote retailers in de ecommerce markt (Coolblue bijvoorbeeld), zijn er weinig shops in Nederland die de klant écht op één zetten. We leggen je graag uit hoe wij dat doen.

Vage garantieformulieren, onduidelijke voorwaarden, eindeloos wachten op antwoord of zelfs in rekening brengen van reparaties. In Nederland mag het allemaal niet, maar bij webwinkels gebeurd het nog veel te vaak. Wij geloven in mond-tot-mond reclame, in de kracht van klanttevredenheid en hebben geen moeilijke procedures. 

Bij FietsGoeroe kun je een reparatie makkelijk via de chat melden. Wij gaan dan samen met jou direct zoeken naar de beste oplossing. Dat kan bijvoorbeeld zijn om een fietsenmaker in de buurt te benaderen, om het probleem op te sporen en op te lossen. Op die manier is iedereen blij: wij zitten niet met ingewikkelde reparaties, de fietsenmaker heeft er een klant bij (de lokale ondernemer mag immers niet vergeten worden) en jij kunt snel weer de weg op. 

Wil je meer informatie over hoe wij met garantie omgaan? Klik hier om naar de desbetreffende pagina te gaan.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    FietsGoeroe 9.3 / 10 - 49 Reviews @ WebwinkelKeur
    ← Keer terug naar de backoffice    We zijn momenteel bezig met onderhoud aan onze webshop. Kom later terug om een bestelling te plaatsen. Urgente vragen? Mail naar: [email protected] Verbergen