Klantenservice

FietsGoeroe
Winschoterdiep 50
9723 AB Groningen

Wij zijn telefonisch dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 17:00 via het telefoonnummer 050-5690032. Voor korte vragen of updates van je order raden wij aan om de chat te gebruiken. Daarmee kunnen wij je het snelst te woord mee staan.

1 Verzending
1.1 Waar verzenden jullie orders mee?

Fietsen worden bezorgt d.m.v. een lokale koerier. Alle andere orders worden verzonden met PostNL. Wij verzenden altijd verzekerd, geen zorgen voor jou dus!

1.2 Mijn bestelling is defect gearriveerd, wat nu?

Dat is vervelend om te horen. Als je bestelling defect arriveert raden wij aan de bestelling te laten zoals je hem hebt gekregen. Probeer de verpakking zo veel mogelijk heel te houden. Neem contact op met onze klantenservice om vervanging te regelen (chat, telefonisch of email via info@fietsgoeroe.nl)

1.3 Wanneer komt mijn bestelling?

Fietsen worden binnen 48 uur geleverd, accessoires binnen 24 uur. De klantenservice kan je een leverdatum doorgeven. 

Op de dag van levering (bij een fiets) neemt de koerier contact met jou op, op die manier weten wij zeker dat je thuis bent als wij leveren.

1.4 Wat zijn de kosten voor verzending?

Verzending bij FietsGoeroe is gratis, zo lang het totale orderbedrag boven de € 50,- is. Alle orders daaronder worden met PostNL verzonden en dat kost € 6,95. 

2 Betaling
2.1 Welke betaalmethodes ondersteunen jullie?

Wij ondersteunen iDeal, Mr. Cash, PayPal en Afterpay. Voor meer informatie over de betaalmethoden verwijzen we je graag naar de Betaalmethodes pagina.

2.2 Kan ik veilig betalen bij FietsGoeroe?

Jazeker! Betalingen gaan via Mollie, Nederlands grootste Payment Service Provider. Alle betalingen gaan via SSL en worden versleuteld.

2.3 Zijn er nog extra transactiekosten?

Voor iDeal, Mr. Cash en AfterPay rekenen wij geen transactiekosten. Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze Betaalmethoden pagina.

3 Garantie
3.1 Hoe lang heb ik recht op garantie?

Alle producten bij FietsGoeroe hebben standaard 2 jaar garantie.

3.2 Hoe kan ik gebruik maken van garantie?

Heb je een probleem met een product? Vervelend! Neem contact op met de FietsGoeroe klantenservice om samen te zoeken naar een geschikte oplossing.

3.3 Wie voert reparaties uit?

FietsGoeroe werkt samen met lokale fietsenmakers. Onze voorkeur krijgt altijd om daarvan gebruik te maken, om te zorgen voor een snelle oplossing van jouw probleem. Soms kan het defect enkel worden opgelost door de fabrikant, dan zorgen we voor een pick-up en return. 

4 Contact
4.1 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

De FietsGoeroe klantenservice is beschikbaar via live chat, telefoon en email. Telefonisch zijn wij dagelijks tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar (050-5690032). 

4.2 Zijn jullie betrouwbaar?

Onze betrouwbaarheid is te verifiëren aan de hand van het keurmerk die wij hebben gekregen van Stichting Webwinkelkeur (klik hier). Webwinkelkeur garandeert de consument dat haar webshops betrouwbaar zijn. Als er een conflict is tussen de webshop en de klant, bemiddelen zij voor een goede afhandeling. 

Klik hier voor meer informatie

Neem contact op
* Verplichte velden